Subscribe my Youtube Channel


A splog or “spam blog” is a blog that steals content from other web sites, then aggregates and republishes the content on its own blog. Splogs are created primarily to make money from ads shown on the splog and/or promote affiliated web sites. Splog owners are too dishonest, lazy or stupid to create their own original content and instead thieve yours.

Tuesday, November 30, 2010

Modding Nvidia 6600GT Fan

Still berkira-kira nak angkut GTX280. Sen takde la pulak. 6600GT asyik meragam overheat. Lepas investigate fan dah rosak rupanya. Patut pun. Mana nak carik fan spare utk Graphic Card? Ah! malas pikir, selotep je kat GC tu pasang kipas lebihan mana ntah aku ambik. Main tepek simple je. Esoknya keluar lagi warning. Selotep semalam dah tanggal maa...meemang kena pasang kipas baru jugak.

Puas aku cari kat kedai. Mana lah ada org jual. So aku decide nak beli yg sama saiz dan mod. Then aku angkut fan ni. Siap ngan heatsink utk RAM. RM35. Kira alright la tu. Itu pun aku ngejust ngan Amoi kedai. Puji sikit rambut ayu ka apa... lepas tu ending ayat tu paling penting... "Boleh kurang ka?".

Operasi pemasangan bermula.









Tengok sekarang. GC aku ada api siot. Jakun pulak aku ni :D

No comments:

Post a Comment