Subscribe my Youtube Channel


A splog or “spam blog” is a blog that steals content from other web sites, then aggregates and republishes the content on its own blog. Splogs are created primarily to make money from ads shown on the splog and/or promote affiliated web sites. Splog owners are too dishonest, lazy or stupid to create their own original content and instead thieve yours.

Sunday, May 18, 2014

[Jual] Komik Juara-Juara Kembar(Ori Hard Copy 1-177TAMAT)



Komik Juara-Juara Kembar(1-37,39-40,46-177TAMAT)
Iklan Mudah: http://www.mudah.my/vi/27384463.htm

Online Payment/Postage:
Bayaran melalui Bank Transfer Maybank/RHB
Penghantaran Menggunakan Perkhidmatan Pos Malaysia (Pos Laju / Parcel Pos)

Komik Berbahasa Melayu(Hard Copy)
Koleksi kesayangan saya yang sangat berharga. Rare item.

Jilid Tebal 1-6(episod 1-30), 10-13(episod 46-65)
Yang lain semua episod Jilid nipis sampai TAMAT.

Nota:
Koleksi lengkap tanpa miss ada dalam bentuk ebook. Rujuk iklan saya yang satu lagi.

Keadaan Buku = Masih elok

Harga semua komik = RM550

Penghantaran Parcel Pos: RM 50
Cash on Delivery(COD) untuk area Kuching/Samarahan Sarawak

Jumlah termasuk pos = RM600

Dapatkan segera sementara stok masih ada dan sebelum saya bertukar fikiran.
ALERT: Akan dijual kepada pembeli dengan tawaran harga tertinggi

Whatsapp sangat dialu-alukan. SMS hanya dilayan untuk serious buyer sahaja.

Nota Tambahan:
Saya juga turut menjual koleksi ini dan juga koleksi komik lain dalam bentuk soft copy dengan harga yang jauh lebih murah.
Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Berminat sila hubungi: cyclonmaster@gmail.com

Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment